č.36. 24.4.-28.4. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
|
|
|
Anglický jazyk |
plurals - past tence Pronouns, Adverbs Adverbs of frequency. writing, speaking writing, speaking writing,speaking past tense - negative; svompt, wristing reading futur tense - negative; svompt, wristing reading |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika |
|
||
Kosmická výchova |
jarní byliny, Německo, Rakousko, Egypt |
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | word, excel, power point | ||
Hudebně pohybové hry |
|
||
práce pro prezentaci: |
prezentace domácích prací - dle rozpisu |
č.35. 24.4.-28.4. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Slovesa - kontrolka, v úterý diktát; sloh - Egypt |
Slovesa - kontrolka, v úterý diktát; sloh - Egypt |
Slovesa - kontrolka, v úterý diktát; sloh - Egypt |
Anglický jazyk |
past tense - negtive; svompt; wristing reading past tense - negative; svompt, wristing reading futur tense - negative; svompt, wristing reading |
||
Německý jazyk |
verben, wortschatz | ||
Matematika |
dokončení dlouhodobé práce, kontrola
|
||
Kosmická výchova |
jarní byliny, Německo, Rakousko, Egypt |
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | word, excel, power point | ||
Hudebně pohybové hry |
|
||
práce pro prezentaci: |
prezentace domácích prací - dle rozpisu |
č.34. 17.4.-21.4. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
|
|
|
Anglický jazyk |
past tense - negtive; svompt; wristing reading past tense - negative; svompt, wristing reading futur tense - negative; svompt, wristing reading |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika |
|
||
Kosmická výchova |
|
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
- | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití; náhradní disk - flash | ||
Hudebně pohybové hry |
|
||
práce pro prezentaci: |
prezentace domácích prací - dle rozpisu |
č.33. 10.4.-14.4. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
|
|
|
Anglický jazyk |
past tense - negtive; svompt; wristing reading past tense - negative; svompt, wristing reading futur tense - negative; svompt, wristing reading |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika |
|
||
Kosmická výchova |
|
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
- | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | |||
Hudebně pohybové hry |
|
||
práce pro prezentaci: |
prezentace domácích prací - dle rozpisu |
č.32. 3.4.-7.4. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme slovesa; píšeme v úterý diktát; sloh - popis , líčení - jaro |
PP přídavných jmen - přivlastňovací; zájmena skloňování, píšeme v úterý diktát; sloh - popis, líčení - jaro |
PP přídavných jmen - přivlastňovací; zájmena skloňování, píšeme v úterý diktát; sloh - popis, líčení - jaro |
Anglický jazyk |
past tense - negtive; svompt; wristing reading past tense - negative; svompt, wristing reading futur tense - negative; svompt, wristing reading |
||
Německý jazyk |
wortschatz -korunovační klenoty basen, sein | ||
Matematika |
přímky, úhly, obvod a obsah; dělitelnost
|
||
Kosmická výchova |
Karel IV. zpětná vazba k výstavě; PP sousední státy; |
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
houslový klíč -nácvik | ||
Tělesná výchova |
- | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití; náhradní disk - flash | ||
Hudebně pohybové hry |
|
||
práce pro prezentaci: |
prezentace domácích prací - dle rozpisu |
č.31. 27.3.-31.3. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme slovesa; píšeme v úterý diktát; sloh - popis významné osobnosti; práce k dopravní výchově |
PP přídavných jmen - přivlastňovací; zájmena skloňování, píšeme v úterý diktát; sloh - popis významné osobnosti; práce k dopravní výchově |
PP přídavných jmen - přivlastňovací; zájmena skloňování, píšeme v úterý diktát; sloh - popis významné osobnosti; práce k dopravní výchově |
Anglický jazyk |
to have, words plural forms reading present noc.present simple, to be, to have, words prepositions, to be - past tense, reading, writing |
||
Německý jazyk |
korunovační klenoty - výstava | ||
Matematika |
přímky, úhly, obvod a obsah; dělitelnost
|
||
Kosmická výchova |
Nová zadání pro měsíční práce v PPP - objem a hmotnost, jejich využití v praxi; - sousední státy a jejich osobnosti; - starobylé kultury (Sumerové, Mezopotámci, Egypťané, Řekové); kontrolka - Slovensko
|
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
houslový klíč -nácvik | ||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
dopravní hřiště - druhá polovina korunovační klenoty - výstava (čt) |
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití; náhradní disk - flash | ||
Hudebně pohybové hry |
polka
|
||
práce pro prezentaci: |
Nové zadání: 1. volné téma 2. osobnosti sousedních států 3. objem a hmotnost v praxi Výběr jednoho tématu, které bude prezentováno do konce března |
č. 29. 13.3.-17.3. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme koncovky podst. jm. rodu mužského; další slovní druhy; píšeme v úterý diktát; sloh, čtení s geologickou tematikou |
PP přídavných jmen; zájmena skloňování, píšeme v úterý diktát; sloh, čtení s geologickou tematikou |
PP přídavných jmen; zájmena mě/mně; skloňování zájmen osobních a přivlastňovacích; píšeme diktát v úterý; sloh, čtení s geologickou tematikou |
Anglický jazyk |
Can, writing KD (předložky, čas TO BE) present simple; werbs, writing, 10 new verbs
|
||
Německý jazyk |
sloveso - haten, sein; Gestprach, Wotschatz | ||
Matematika |
|
||
Kosmická výchova |
Nová zadání pro měsíční práce v PPP - objem a hmotnost, jejich využití v praxi; - sousední státy a jejich osobnosti; - starobylé kultury (Sumerové, Mezopotámci, Egypťané, Řekové)
|
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
geopark Brno Mendelova univerzita |
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití; náhradní disk - flash | ||
Hudebně pohybové hry |
Maškarní rej, volné ztvárnění pohybu; znázornění jednotlivých masek
|
||
práce pro prezentaci: |
Nové zadání: 1. volné téma 2. osobnosti sousedních států 3. objem a hmotnost v praxi Výběr jednoho tématu, které bude prezentováno do konce března
|
č. 28. 6.3.-10.3. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme koncovky podst. jm. rodu mužského; PP přídavná jména a další slovní druhy; píšeme v úterý diktát; sloh popis obrazu; společné čtení Epos o Gilgamešovi |
PP přídavných jmen; určujeme slovní druhy v KD; píšeme diktát v úterý; čteme si Epos o Gilgamešovi; ve slohu odevzdáváme - popis krajiny z impresionistického obrazu |
PP přídavných jmen; určujeme slovní druhy v KD; píšeme diktát v úterý; čteme si Epos o Gilgamešovi; ve slohu odevzdáváme - popis krajiny z impresionistického obrazu |
Anglický jazyk |
Can, could, past tense, negative, body, test
|
||
Německý jazyk |
|||
Matematika |
|
||
Kosmická výchova |
Nová zadání pro měsíční práce v PPP - objem a hmotnost, jejich využití v praxi; - sousední státy a jejich osobnosti; - starobylé kultury (Sumerové, Mezopotámci, Egypťané, Řekové)
|
||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
- |
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití | ||
Hudebně pohybové hry |
Maškarní rej, volné ztvárnění pohybu; znázornění jednotlivých masek
|
||
práce pro prezentaci: |
Nové zadání: 1. volné téma 2. osobnosti sousedních států 3. objem a hmotnost v praxi Výběr jednoho tématu, které bude prezentováno do konce března
|
č. 27. 27.2.-3.3. 2017
|
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme koncovky podst. jm. rodu mužského; PP přídavná jména; píšeme v ůterý diktát |
PP přídavných jmen; určujeme slovní druhy v KD; píšeme diktát v úterý; čteme si o masopustu; ve slohu uplatňujeme volné psaní + nové zadání - popis krajiny z impresionistického obrazu |
PP přídavných jmen; určujeme slovní druhy v KD; píšeme diktát v úterý; čteme si o masopustu; ve slohu uplatňujeme volné psaní + nové zadání - popis krajiny z impresionistického obrazu |
Anglický jazyk |
Can, could, past tense, negative, body, test
|
||
Německý jazyk |
|||
Matematika |
Prezentujeme Sumerský příběh úhlech, úhly zaznamenáváme, pojmenováváme pomocí řecké abecedy; na pomůckách určujeme obsah čtverce a obdelníku; seznamujeme se s dekanomickým čtvercem
|
||
Kosmická výchova |
Nová zadání pro měsíční práce v PPP - objem a hmotnost, jejich využití v praxi; - sousední státy a jejich osobnosti; - starobylé kultury (Sumerové, Mezopotámci, Egypťané, Řekové)
|
||
Výtvarná výchova |
Výroba masek; motivace obrazy Svolinského | ||
Hudební výchova |
Masopustní rej, písně | ||
Tělesná výchova |
|||
Výuka mimo budovu |
- |
||
Informatika | Práce v PPP a textovém souboru, tabulkovým editorem; vyhledávání informací na webu - jejich třídění, ukládání a kopírování k dalšímu využití | ||
Hudebně pohybové hry |
Maškarní rej, volné ztvárnění pohybu; znázornění jednotlivých masek
|
||
práce pro prezentaci: |
Nové zadání: 1. volné téma 2. osobnosti sousedních států 3. objem a hmotnost v praxi Výběr jednoho tématu, které bude prezentováno do konce března
|
č. 16.1.-20. 1. 2017 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Seznamujeme se vzory rodu ženského a středního; v úterý píšeme diktát; ve slohu si vyprávíme o babičce, čtení knih. |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; v úterý píšeme diktát; ve slohu si vyprávíme o babičce, čtení knih |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; ve slohu si vyprávíme o babičce, čtení knih |
Anglický jazyk |
To be, to have in past tens, ir. verbs, writing |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika | |||
Kosmická výchova |
Vodstvo Evropy - Labe, Odra, Morava, individuální práce na tvorbě měsíčních prací | ||
Výtvarná výchova |
kresba portrétu - uhel | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
plánování na výuku svěřeno žákům - přebírání odpovědnosti |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | pohybový sál - prvky jogy | ||
práce pro prezentaci: |
individuální práce na tvorbě měsíčních prací |
č. 9.1.-13. 1. 2017 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Seznamujeme se vzory rodu ženského; v úterý píšeme diktát; ve slohu se věnujeme mluvním cvičením, čtení knih dle vlastního výběru Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; v úterý píšeme diktát; ve slohu se věnujeme slovním cvičením, čtení nih dle vlastního výběru Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; ve slohu se věnujeme slovním cvičením, čtenní knih dle vlastního výběru Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Anglický jazyk |
Verbs, song, speaking, past tense |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika | |||
Kosmická výchova |
Evropa - sousední státy naší republiky | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Lyžařský výcvik na Čeřínku, zbytek Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | pohybový sál - prvky jogy | ||
práce pro prezentaci: |
|
č. 1 3.1.-6. 1. 2017 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení pracovní listy na opakování |
Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení pracovní listy na opakování |
Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení pracovní listy na opakování |
Anglický jazyk |
|
||
Německý jazyk |
|||
Matematika | |||
Kosmická výchova |
|||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
lyžařský výcvik; ostatní Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
|
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | |||
práce pro prezentaci: |
nové zadání měsíčních prací - společná domluva |
č. 16 12.12.-16. 12. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Seznamujeme se vzory rodu ženského; v úterý píšeme diktát; ve slohu si přečteme tradice a zvyky v jednotlivých rodinách; společně čteme o adventu Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; v úterý píšeme diktát; ve slohu si přečteme tradice a zvyky v jednotlivých rodinách; společně čteme o adventu Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Píšeme kontrolky dle výběru a docvičujeme jednotlivé slovní druhy; ve slohu si přečteme tradice a zvyky v jednotlivých rodinách; společně čteme o adventu Píšeme sebehodnocení pro pololetní vysvědčení |
Anglický jazyk |
Christmas time - konverzace, tradice, slovní zásoba, pracovní listy, tvorba prezentace. Sebehodnocení. |
||
Německý jazyk |
|||
Matematika | |||
Kosmická výchova |
Věnujeme se adventu, tradicím a rituálům; sestavujeme nová témata pro měsíční práci; samostatně vypracováváme nedokončená témata | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
ve středu nás čeká Diod a tvořivé vánoční dílny, |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | Ve čtvrtek se rozhýbeme v rytmu bubnů a domorodé hudby; tématem je rytmus, naslouchání a pohyb podle vlastních prožitků a pocitů | ||
práce pro prezentaci: |
nové zadání měsíčních prací - společná domluva |
č. 15 5.12.-9. 12. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme se vzory rodu středního, píšeme vzory v různých pádech, vyvozujeme pravidla; v úterý píšeme diktát; ve slohu si přečteme vypracované pracovní postupy; společně čteme o Keltech a jejich bozích | Podstatná jména hromadná, pomnožná a látková jsou naším tématem i v tomto týdnu; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; v úterý píšeme diktát; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy; společně čteme o Keltech a jejich bozích | Procvičujeme podst. jm. hromadná, pomnožná, látková; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; píšeme diktát z koncovek podst. jm., která stále procvičujeme; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy;společně čteme o Keltech a jejich bozích |
Anglický jazyk |
Advent - práce s textem, konverzace, slovní zásoba, tvorba prezentace. The cell - práce s odborným textem na biologické téma, pracovní list.
|
||
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku; opakujeme násobilku | ||
Kosmická výchova |
Vypracováváme klíčové lekce k II. kosmickému příběhu; diskutujeme o Keltech a Germánech a jejich víře; sousední státy ČR, buňka a její prostupnost; zvětrávání půdy | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
ve středu nás čeká návštěva Dolních Břežan - Keltského oppida |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | - | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 6.12.
|
č. 14 28.11.-2. 12. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme se vzory rodu středního, píšeme vzory v různých pádech, vyvozujeme pravidla; v úterý píšeme diktát; ve slohu si přečteme vypracované pracovní postupy; společně čteme o Keltech a jejich bozích | Podstatná jména hromadná, pomnožná a látková jsou naším tématem i v tomto týdnu; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; v úterý píšeme diktát; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy; společně čteme o Keltech a jejich bozích | Procvičujeme podst. jm. hromadná, pomnožná, látková; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; píšeme diktát z koncovek podst. jm., která stále procvičujeme; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy;společně čteme o Keltech a jejich bozích |
Anglický jazyk |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. Procvičování konverzačních otázek a odpovědí. Práce s textem - a cell. Sloveso TO HAVE -skloňování ve všech osobách, použití ve větách, pr. list. Skupinová hra na procvičování slovní zásoby a sluchové paměti. Song: Winter is here |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. Procvičování běžných konverzačních otázek a odpovědí. Práce s textem- a cell. Present continuous - specifika (zdvojení souhlásky, vynechání samohlásky - e), práce s větami a slovní zásobou. Skupinová hra na procvičování slovní zásoby a sluchové paměti. Song: Winter is here |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku; opakujeme násobilku | ||
Kosmická výchova |
Vypracováváme klíčové lekce k II. kosmickému příběhu; diskutujeme o Keltech a Germánech a jejich víře; sousední státy ČR, buňka a její prostupnost; zvětrávání půdy | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu |
ve středu nás čeká projektové vyučování, kde si samostatně projdeme několika výukovými i pracovními stanovišti |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | Ve středu se rozhýbeme v rytmu bubnů a domorodé hudby; tématem je rytmus, naslouchání a pohyb podle vlastních prožitků a pocitů | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 7.12.
|
Tuto stránku upravuje ŠtěpánkaM - poslední aktualizace 10.9. 2016
č. 13 21.11.-25. 11. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme se vzory rodu středního, píšeme vzory v různých pádech, vyvozujeme pravidla; v úterý píšeme diktát; ve slohu si přečteme vypracované pracovní postupy | Podstatná jména hromadná, pomnožná a látková jsou naším tématem i v tomto týdnu; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; v úterý píšeme diktát; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy | Procvičujeme podst. jm. hromadná, pomnožná, látková; vyvozujeme pravidlo pro zdvojené souhlásky, které dále procvičujeme v PL; píšeme diktát z koncovek podst. jm., která stále procvičujeme; ve slohu přečteme vypracované pracovní postupy |
Anglický jazyk |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. Práce s textem (čtení, překlad, doplňování)- Trees. |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. Přítomný čas prostý a průběhový. Práce s textem- Trees. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku; opakujeme násobilku | ||
Kosmická výchova |
Vypracováváme klíčové lekce k II. kosmickému příběhu; diskutujeme o Keltech a Germánech a jejich víře; sousední státy ČR, buňka a její prostupnost; zvětrávání půdy | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Sokolovna | ||
Výuka mimo budovu; prezentace; projektové vyučování |
ve středu nás čeká prezentace III. Kosmického příběhu a dokončování měsíčních prací. Příprava na VMB - Dolní Břežany |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | Ve středu se rozhýbeme v rytmu bubnů a domorodé hudby; tématem je rytmus, naslouchání a pohyb podle vlastních prožitků a pocitů | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 8.12.
|
č. 12 14.11.-18. 11. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Seznamujeme se vzory rodu středního; v úterý píšeme diktát; ve slohu sestavíme pracovní postup | Podstatná jména hromadná, pomnožná a látková jsou naším tématem; v úterý píšeme diktát; ve slohu sestavíme pracovní postup | Procvičujeme podst. jm. hromadná, pomnožná, látková; píšeme diktát; ve slohu sestavíme pracovní postup |
Anglický jazyk |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. |
Téma: Hodiny a činnosti během dne. Procvičování tvorby otázek s pomocným slovesem DO/DOES, zápor. odpověď. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku; opakujeme násobilku | ||
Kosmická výchova |
II.kosmický příběh; Keltové a Germáni; sousední státy ČR, buňka a její prostupnost | ||
Výtvarná výchova |
|||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
- | ||
Výuka mimo budovu |
ve středu nás čeká návštěva z Trinoparku 17.11. je státní svátek, který je možno využít k návštěvě Prahy a Dinoparku |
||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | vznik Slunce; slunce a jeho vlastnosti - za pomoci hudby a pohybu vyjadřuje své pocity, zkušenosti, postoje | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 7.12.
|
č. 11 7.11.-11. 11. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Poznáváme druhy zájmen; procvičujeme další slovní druhy; v úterý píšeme diktát | Seznámili jsme se se skloňováním osobních zájmen; píšeme diktát na zdvojené souhlásky | Procvičujeme skloňování zájmen; procvičujeme na PC zdvojené souhlásky; píšeme diktát |
Anglický jazyk |
Téma: oblečení, podzim (slovní zásoba), použití slovesa TO WEAR. Předložky (in, on, under, in front of, behind, between). Tvorba otázek se slovesem TO BE a vatbou THERE (there is/there are)+ odpověď. Kontrolní test. |
Téma: oblečení, podzim, příroda (slovní zásoba), použití slovesa TO WEAR v přítomném čase prostém i průběhovém. Tvorba otázek a odpovědí v přítomném čase prostém i průběhovém u slovesa TO BE a pomocným slovesem DO. Opakování souhrnné gramatiky. Kontrolní test. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku; opakujeme násobilku | ||
Kosmická výchova |
Individuálně pracujeme na zadání k I. kosmickému příběhu; PV - pravěk; čekají nás prezentace | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Jdeme do Sokolovny | ||
Výuka mimo budovu | |||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | rozhýbáváme si tělo při strečinku | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 9.11.
|
č. 10 31.10.-4. 11. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
Poznáváme druhy zájmen; procvičujeme další slovní druhy; v úterý píšeme diktát | Seznámili jsme se se skloňováním osobních zájmen; píšeme diktát na zdvojené souhlásky | Procvičujeme skloňování zájmen; procvičujeme na PC zdvojené souhlásky; píšeme diktát |
Anglický jazyk |
Téma: podzim a oblečení. Tvoření otázek s vazbou THERE IS/ARE ve spojení s předložkami (popis obrázku). Osobní zájmena se slovesem TO BE. |
Téma: podzim a oblečení. Sloveso: to wear, využití v přítomném čase průběhovém (I´m wearing) Opakování souhrnné gramatiky. Popis obrázku: procvičování otázek (Is there..?) a opovědí. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | grafy a tabulky; v úterý píšeme minutku | ||
Kosmická výchova |
ve čtvrtek nás čeká I. kosmický příběh a individuální práce u pomůcek | ||
Výtvarná výchova |
- | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Jdeme do Sokolovny | ||
Výuka mimo budovu | |||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | rozhýbáváme si tělo při strečinku | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 9.11.
|
č. 9 24.-21. 10. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
procvičujeme a opakujeme podstatná jména - pád, číslo, rod; v úterý píšeme diktát, čteme další část Alenky v říši za zrcadlem, dostáváme domácí zadání na prázdniny | opakujeme si zájmena, seznamujeme se se zákonitostmi mě/mně; v úterý píšeme diktát; dostáváme domácí zadání na prázdniny | Opakujeme si zájmena, skloňování osobních zájmen; v úterý píšeme diktát; čteme další část Alenky v říši za zrcadlem; dostáváme domácí zadání na prázdniny |
Anglický jazyk |
podzimní prázdniny |
|
|
Německý jazyk |
podzimní prázdniny | ||
Matematika | prezentace - autobus; rovnice; individuální práce na prázdniny | prezentace - autobus; rovnice; individuální práce na prázdniny | prezentace - autobus; rovnice; individuální práce na prázdniny |
Kosmická výchova |
VMB - Alternárot Třebíč | ||
Výtvarná výchova |
Budeme připravovat prostory pro stavební práce, které proběhnou během podzimních prázdnin | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
VMB | ||
Výuka mimo budovu | pondělí Alternátor Třebíč | ||
Informatika | individuální práce na prezentacích | ||
Hudebně pohybové hry | |||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 9.11.
|
č. 8 17.-21. 10. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
procvičujeme a opakujeme podstatná jména - pád, číslo, rod; v úterý píšeme diktát, čteme další část Alenky v říši za zrcadlem | opakujeme si zájmena, seznamujeme se se zákonitostmi mě/mně; v úterý píšeme diktát; čteme další část Alenky v říši za zrcadlem | Opakujeme si jmenné kategorie - rod střední; v úterý píšeme diktát; čteme další část Alenky v říši za zrcadlem |
Anglický jazyk |
Téma: Podzim, počasí. Gramatika: Otázka slovesa být. |
Téma: Podzim (opakování: dny v týdnu, měsíce), počasí. Gramatika: Tvorba otázky, odpovědi. Přítomný čas průběhový. Rozvoj slovní zásoby. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | binární úkoly; zvířátka dědy Lesoně (rovnice) | binární úkoly; zvířátka dědy Lesoně (rovnice) | binární úkoly; zvířátka dědy Lesoně (rovnice) |
Kosmická výchova |
Určujeme světové strany, individuálně vypracováváme pomůcku kompas; jdeme do ZOO na výukový program; prezentace PL z biologie; PS z dějepisu- kontrola sam. práce (pravěk) | ||
Výtvarná výchova |
Až za týden | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
Jdeme do Sokolovny Jihlava | ||
Výuka mimo budovu | středa - ZOO Jihlava - výukový program; čtvrtek - celodenní výuka v okolí školy (Jihlavy) | ||
Informatika | Kopírování, zvětšování | ||
Hudebně pohybové hry | Jdeme plavat - 4. lekce, plavecký bazén ZŠ Demlova | ||
práce pro prezentaci: |
prezentované nejdéle do 9.11.
|
č. 7 10.-14. 10. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
opakujeme a procvičujeme podstatná a přídavná jména, slovesa, seznamujeme se zájmeny; v úterý píšeme diktát, čteme další část Alenky v říši za zrcadlem | Prověřujeme své znalosti ve stavbě slov, hledáme zákonitosti ve psaní předložek a předpon roz., vz-, s-, z-; opakujeme si slovní druhy; v úterý píšeme diktát | Opakujeme slovní druhy, procvičujeme zájmena mě mně; individuálně se zaměřujeme na procvičování slovních druhů; v úterý píšeme diktát |
Anglický jazyk |
Téma: Podzim, počasí. Gramatika: Otázka slovesa být. |
Téma: Podzim (opakování: dny v týdnu, měsíce), počasí. Gramatika: Tvorba otázky, odpovědi. Přítomný čas průběhový. Rozvoj slovní zásoby. |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | početní operace do 10 000; geometrie | početní operace do 10 000; geometrie | početní operace do 10 000; geometrie |
Kosmická výchova |
Určujeme světové strany, individuálně vypracováváme pomůcku kompas; prezentujeme domácí i školní samostatnou práci; pracujeme s mikroskopem; vypracováváme pravěk | ||
Výtvarná výchova |
kresba stromů rudkou v plenéru | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
|||
Výuka mimo budovu | |||
Informatika | |||
Hudebně pohybové hry | Jdeme plavat - 3. lekce, plavecký bazén ZŠ Demlova |
týden č. 6 3.-7. 10. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
opakujeme a procvičujeme slovní druhy, seznamujeme se zájmeny; ve čtvrtek píšeme kontrolku z opakování | Prověřujeme své znalosti ve stavbě slov, hledáme zákonitosti ve psaní předložek a předpon; opakujeme si slovní druhy; ve čtvrtek píšeme kontrolku | Procvičujeme si koncovky podstatných jmen; seznamujeme se s pravidly pro psaní mě a mně; ve čtvrtek píšeme kontrolku, v úterý diktát |
Anglický jazyk |
Téma: Podzim, počasí (rozvoj slovní zásoby). Samostatná práce: Pavouk Gramatika: tvorba otázky slovesa být. Píseň: https://www.youtube.com/watch?v=tPm7JTGIHcA |
Téma: Podzim, počasí (rozvoj slovní zásoby) Samostatná práce: Pavouk Gramatika: tvorba otázky, odpovědi. Píseň: https://www.youtube.com/watch?v=tPm7JTGIHcA |
|
Německý jazyk |
|||
Matematika | početní operace do 10 000; geometrie | početní operace do 10 000; geometrie | početní operace do 10 000; geometrie |
Kosmická výchova |
Pozorujeme, čteme a vypracováváme zadání k lomu světla; vypracováváme úkoly k prezentaci - výběr dvou úkolů ze 4 možností (lidé pravěku, život v láhvi, otisk úst, výroba krabičky na pomůcky) | ||
Výtvarná výchova |
až za týden | ||
Hudební výchova |
|||
Tělesná výchova |
v úterý jdeme letos poprvé do Sokolovny s Olí a Pavlem | ||
Výuka mimo budovu | tvorba s přírodninami v plenéru, zastavit nás může vytrvalý déšť, který přivodí toulání se krajinou v dešti, jedeme do Antonínova Dolu. Návrat do 14.00 hod | ||
Informatika | |||
Hudebně pohybové hry | Jdeme plavat - 2. lekce, plavecký bazén ZŠ Demlova | ||
Práce k prezentacím: možné prezentovat do |
týden č. 5 26.-30. 9. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
opakování | opakování | opakování |
Matematika | početní operace do 10 000 | početní operace do 10 000 | početní operace do 10 000 |
Výtvarná výchova |
práce s přírodninami v plenéru | ||
Tělesná výchova |
sportujeme v přírodě | ||
Výuka mimo budovu | Ukázka prezentace; 4 možné práce pro prezentaci (život v láhvi, Lidé v pravěku, Otisky rtů, výroba krabičky) | ||
týden č. 4 19-23. 9. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
Český jazyk |
opakování | opakování | opakování |
Matematika | početní operace do 10 000 | početní operace do 10 000 | početní operace do 10 000 |
Výtvarná výchova |
práce s přírodninami v plenéru | ||
Tělesná výchova |
sportujeme v přírodě | ||
Výuka mimo budovu | Ukázka prezentace; 4 možné práce pro prezentaci (život v láhvi, Lidé v pravěku, Otisky rtů, výroba krabičky) | ||
týden č. 37 12-16. 9. 2016 |
4. ročník |
5.ročník |
6. ročník |
12.-13.9. 2016 stmelovací pobyt v Dolní Krupé u Jitky na statku. |
|||
Český jazyk |
|||
Matematika | |||
Výtvarná výchova |
|||
Tělesná výchova |
|||
Výuka mimo budovu | Dolní Krupá 12.-13.9.; žáci, kteří nejedou mají výuku oba dny do 14.15hodin |
týden č. 23 6.6. - 10.6. 2016 |
4. ročník |
5. ročník | ||
Český jazyk |
|
|
Anglický jazyk |
Souhrnné opakování - test, sebehodnocení. |
|
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 22 30.5. - 3.6 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Český jazyk |
|
|
Anglický jazyk |
|
|
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 21 23. - 27.5. 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Český jazyk |
|
|
Anglický jazyk |
|
|
Matematika | Opakujeme římská čísla v souvislosti s oslavami Karla IV. - PL. Pracujeme s pomůckou -velké dělení. | Opakujeme římská čísla v souvislosti s oslavami Karla IV. - PL. Pracujeme s pomůckou -velké dělení. Procvičujeme dělení dvojciferným číslem. |
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ | Domácí práce z fraus. matematiky (neobvyklá matem.prostředí). |
týden č. 20 16. - 20.5. 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Český jazyk | Procvičujeme shodu přísudku s podmětem; opakujeme vyjmenovaná slova po V a jednotlivé slovní druhy; čteme a vyhledáváme informace o Kerlu IV. |
Procvičujeme přídavná jména přivlastňovací; opakujeme vyjmenovaná slova po V a jednotlivé slovní druhy; čteme a vyhledáváme informace o Kerlu IV. |
Anglický jazyk |
Procvičování tvoření otázky s pomocným slovesem DO, DOES + odpovědi (kladná, záporná: Yes, I do. No, I don´t.) Konverzace s procvičováním a opakováním předložek. Opakování: tvary (práce s pohyb. abecedou). Prac. list. |
|
Matematika | Prezentace - sčítání zlomků s nestejným jmenovatelem. Pomůcka - deska a práce s kartami. Opakujeme aritmetický průměr - testujeme rychlost pamětných operací. | Prezentace - sčítání zlomků s nestejným jmenovatelem. Pomůcka - deska a práce s kartami. Opakujeme aritmetický průměr - testujeme rychlost pamětných operací. |
Kosmická výchova | Návštěva ZOO Jihlava - výukový program | |
Výtvarná výchova | Strom - malba + kombinovaná technika | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ | individuální práce dle vlastního výběru individuální práce dle vlastního výběru |
týden č. 19 9.5. - 13.5. 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Český jazyk | Procvičujeme shodu podmětu s přísudkem všechny rody; opakujeme vyjmenovaná slova po V; opakujeme slovní druhy, čteme a píšeme o našich ptácích | Procvičujeme přídavná jména měkká a tvrdá; opakujeme vyjmenovaná slova po V; opakujeme slovní druhy, čteme a píšeme o našich ptácích |
Anglický jazyk |
Opakování číslic 0-20. Číslice 10-100, konverzace, pracovní list, práce ve dvojicích s písmeny číslovek. Otázka: slovesa "to be", pomocného slovesa "Do"," Does" + kladná a záporná ospověď. Překlad písně, odposlech. diktát číslovek. Čtení, překlad textu: Living things.
|
|
Matematika | Knížka zlomky (úvod) -dokončování práce. Slovní úlohy na procvičení zlomků. | Knížka zlomky (úvod) -dokončování práce. Náročnější slovní úlohy na procvičení zlomků. |
Kosmická výchova | Seznamujeme se s Ústeckým krajem, jeho historií, dochovalými a nedochovalými památkami | |
Výtvarná výchova | Práce s keramickou hlínou - miska | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ | individuální |
týden č. 18 2.5. - 6.5. 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Český jazyk | Procvičujeme shodu přísudku s podmětem v mužském životném a neživotném rodě; opakujeme si vyjmenovaná slova, v pondělí píšeme diktát z koncovek podstatných jmen, čteme líčení na téma Jaro |
Procvičujeme shodu přísudku s podmětem, opakujeme podstatná a přídavná jména, čteme líčení na téma Jaro |
Anglický jazyk |
Shapes (tvary) - a circle, a square, a triangle, a rectangle + colors + big/small. Práce s pohyblivou abecedou, skládání obrazců. Song: https://www.youtube.com/watch?v=WTeqUejf3D0 Gramatika: tvorba otázky u sloves s pomocným slovese DO. "Do you like cats?" + odpověď: Yes, I do. No, I don´t. Konverzace: Where do you live? Popis obrázku. Opakování téma:" Nature", práce s textem. |
|
Matematika | Prezentace zlomků - jejich rozšiřování a krácení. Knížka zlomky (úvod) - sčítání,odčítání zlomků se stejným jmenovatelem. | Prezentace zlomků - jejich rozšiřování a krácení. Knížka zlomky (úvod) - sčítání,odčítání zlomků se stejným jmenovatelem. |
Kosmická výchova | Seznamujeme se s Libereckým krajem; celý týden budeme mít možnost si dokončit knihu o vzniku života na Zemi | Seznamujeme se s Libereckým krajem; celý týden budeme mít možnost si dokončit knihu o vzniku života na Zemi |
Výtvarná výchova | Modří si dokončí list do kalendáře - jarní měsíc, kresba | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ | individuální práce dle vlastního výběru | individuální práce dle vlastního výběru |
týden č. 17 25.4. - 29.4. 2016 |
4. ročník |
5. ročník |
Týdenní projekt - Jednotlivé dílčí lekce 2. kosmického příběhu - Vznik života na Zemi
|
||
Český jazyk |
Shoda přísudku s podmětem rod střední a ženský; pondělní prověření znalostí u diktátu a koncovek podstatných jmen. | Opakování co je věta jednoduchá a co souvětí, opakování spojek a spojovacích výrazů, Opakování dalších slovních druhů podle výběru. |
Matematika | Orientace na časové ose, opakování a procvičování probraných jevů | |
Výtvarná výchova |
||
Tělesná výchova |
Atletika, plavání - poslední hodina | |
Výuka mimo budovu | Zkoumání a pozorování podmínek života rostlin a živočichů - vycházka |
týden č. 16 18.4. - 22.4. 2016 |
4. ročník
|
5. ročník |
Český jazyk | ||
Anglický jazyk |
Song: What colors do you like? + Konverzace: What is blue...? Prezentace žáků 3.tř.: The farm. Souhrnné opakování gramatiky: sloveso "to be", zápor, otázka - tvoření vět. Čtení z knihy: First Nature Book - Spring. Konverzace na téma: Spring and four seasons, popis obrázku k tématu. Gramatika: I live in a town, in a village, in the Czech Republic. He/she lives in .... . Volná tvorba vět z předložené slovní zásoby, opakování slovní zásoby a procvičování veškeré gramatiky. |
|
Matematika | Práce na čtyřech různých pomůckách (Multiplikační rám, počítadlo, deska, Pythagorova tabulka, Známková hra) a práce s baterií příkladů. Záznam do sešitu. | Práce na čtyřech různých pomůckách (Multiplikační rám, počítadlo, deska, Pythagorova tabulka, Známková hra) a práce s baterií příkladů. Záznam do sešitu. |
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova |
||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu |
týden č. 15 11.4. - 15.4. 2016 |
4. ročník
|
5. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme vyhledávání a záznam základních skladebních dvojic; určujeme nevyjádřený podmět; v pondělí prezentujeme vlastní téma z centra Vida. Čteme kosmický příběh II. |
Opakujeme určováí všech slovních druhů v textu; určujeme nevyjádřený podmět; v pondělí prezentujeme vlastní téma z centra Vida. Čteme kosmický příběh II. |
Anglický jazyk |
Spring:March, April, May a typické znaky jara + obrázky. https://www.youtube.com/watch?v=z26DWJKwBHU Song: Old McDonald had a farm - zvířata na farmě (a duck, a pig, a dog, a cat, a horse, a cow, a sheep)+konverzace: What color is a ...? How many legs does a dog have? Práce s větami, otázkami:What + přídavná jména (big, small, heavy, light, hot, cold, long, short)- dokončit za DÚ Čtení z knihy: The first nature book - Butterflies. Slovesa: užití sloves ve 3.os.j.č., rozšíření slovní zásoby sloves. Čtení, překlad, kontrola DÚ : Our Solar System, Four seasons. Kontrola práce s otázkami: What is... + přídavná jména. |
|
Matematika | Pracujeme na KONTROLCE, dokončujeme práci na PL "Zvěrokruh" (zde se objevuje násobení, dělení, sčítání, odčítání i nad 1 000 000) | Pracujeme na KONTROLCE, dokončujeme práci na PL "Zvěrokruh" (zde se objevuje násobení, dělení, sčítání, odčítání i nad 1 000 000) |
Kosmická výchova | Prezentace knihy z projektu Sluneční soustava na PPP; prezentace II. kosmického příběhu | Prezentace knihy z projektu Sluneční soustava na PPP, prezentace II. kosmického příběhu |
Výtvarná výchova | Artefiletické zpracování tématu Slunce nebo Sluneční soustava | Slunce - volná barevná tvorba za pomoci remakolových barev a škrobu |
Hudební výchova |
||
Tělesná výchova | Vytrvalostní běh | Vytrvalostní běh |
Výuka mimo budovu | Sokolovna Bedřichov | Sokolovna Bedřichov |
týden č. 14 4.4. - 8.4. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Procvičujeme vyjádřený podmět a přísudek, určujeme základní skladební dvojice. Zpracováváme knihu zprojektu Sluneční soustava. | |
Anglický jazyk | Rok, roční období-typické barvy, měsíce a obrázky k daným ročním obdobím s doplňováním písmen("spelování" chybějících písmen) - konverzace
Pracovní list: What is? Where is?
Song: What colors do you like? |
společné se 4. ročníkem |
Matematika | Navazujeme na Sluneční soustavu i v matematice, práce s PL "Zvěrokruh", kde se objevuje násobení ,dělení, sčítání i odčítání do 1 000 0000 | |
Kosmická výchova | Záznam do knihy z projektu Sluneční soustava; shlédnutí filmu v pojízdném planetáriu Od Země do vesmíru; exkurze v Brně ve vědeckém centru Vida v Brně. | |
Výtvarná výchova | Vida Brno | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | Vida Brno | |
DÚ |
týden č. 13 - projekt Sluneční soustava
|
Sluneční soustava s Janou Kelisovou. V první lekci jsme se zaměřili na kamenné planety. A ve druhé jsme se věnovali plynným obrům a trpasličím planetám. Děti četly různě složité texty (výběr dle úrovně dětí), pracovaly s fotografiemi, pomůckami, modely a pokusy. Některé modelové situace vyjadřovaly pohybem a celý projekt byl zakončen vytvořením velkého trojrozměrného modelu sluneční soustavy. Na fotografie z projektu, kterému jsme věnovali tento týdne se podívejte zde.
Anglický jazyk: Téma: rok, roční období, měsíce v roce (práce s pomůckou). Song: What colors do you like? https://www.youtube.com/watch?v=tQASh8bbkUY Konverzace: What is blue, green...? z poslechu Pracovní list: Solar system |
týden č. 12 21.3. - 25.3. 2016 |
4. ročník
|
5. ročník |
Český jazyk | Ve středu našeho zájmu jsou základní skladební dvojice, se kterými se seznamujeme a na pomůcce si prezentujeme. Čteme si Velikonoční příběh. Pracujeme skupinově ve dvojích i samostatně na projektu Velikonoce. |
Ve středu našeho zájmu je shoda přísudku s podmětem, se kterou se seznamujeme a na pomůcce si prezentujeme. Čteme si Velikonoční příběh. Pracujeme skupinově ve dvojích i samostatně na projektu Velikonoce. |
Anglický jazyk |
|
|
Matematika | ||
Kosmická výchova | Velikonoční projekt - samostatná práce v prostorách školy | |
Výtvarná výchova | Velikonoční projekt, dílna | |
Hudební výchova |
Příprava taneční a hudební složky pro úterní setkání s rodiči na Velikonoční dílně. | |
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 11 14.3 - 18.3. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | ||
Anglický jazyk |
|
|
Matematika | . | |
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 10 7.3. - 11.3. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Procvičujeme koncovky vzorů rodu mužského, opakujeme si pády na pomůcce domino, v pondělí píšeme diktát. Ve slohu si přivoníme ke kytici tulipánů, kterou popíšeme a pokusíme se o vyjádření svých pocitů, možná vzpomínek. | Procvičujeme koncovky vzorů rodu mužského, opakujeme si pády na pomůcce domino, v pondělí píšeme diktát. Ve slohu si přivoníme ke kytici tulipánů, kterou popíšeme a pokusíme se o vyjádření svých pocitů, možná vzpomínek. |
Anglický jazyk |
The Alphabet - song, splellování. Práce s poslechem hraného příběhu - nová slovní zásoba, práce s výslovností. Konverzační témata: "Nice to meet you."Překlad textu. Konverzační otázky - odpovědi. Měsíce v roce. My family - práce s textem, odpovědi na otázky. https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs |
The Alphabet - song, splellování. Práce s poslechem hraného příběhu - nová slovní zásoba, práce s výslovností. Konverzační témata: "Nice to meet you."Překlad textu. Konverzační otázky - odpovědi. Měsíce v roce. My family - práce s textem, odpovědi na otázky. https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs |
Matematika | Připomeneme si co jsou to zlomky a jejich zápis, pojmenování jednotlivých částí, plníme úkoly v PL. | Připomeneme si co jsou to zlomky a jejich zápis, pojmenování jednotlivých částí, plníme úkoly v PL. |
Kosmická výchova | Modří - podrobněji prozkoumávají Moravskoslezský kraj, píší pozvánku na výlet. | |
Výtvarná výchova | Modří - dokončují koláž vlastní papírovou skládankou | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 9 29.2. - 4.3. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Pracujeme se skupinou podstatných jmen vzoru pán, hrad; tvoříme věty. Učíme se pracovat s učebnicí a vlastním plánováním. Ve čtvrtek píšeme diktát. Ve slohu si přečteme splnění úkolu č.9 - zvíře zachycené ve fotopasti. Čteme článek z novin Ikona. | Pracujeme se skupinou podstatných jmen vzoru pán, hrad; tvoříme věty. Učíme se pracovat s učebnicí a vlastním plánováním. Ve čtvrtek píšeme diktát. Ve slohu si přečteme splnění úkolu č.9 - zvíře zachycené ve fotopasti. Čteme článek z novin Ikona. |
Anglický jazyk |
The song: I´m a little snowman - práce s textem, nová slovní zásoba. Procvičování konverzačních frází. The Alphabet: práce s obrázkovým materiálem, brainstorming na slovní zásobu. Čtení a překlad neznámého textu - Four seasons. Vazba There is s novými předložkami: behind, between, in front of, over, next to). |
The song: I´m a little snowman - práce s textem, nová slovní zásoba. Procvičování konverzačních frází. The Alphabet: práce s obrázkovým materiálem, brainstorming na slovní zásobu. Čtení a překlad neznámého textu - Four seasons. |
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | Modří - Lineární kresba pastelem, volné zpracování | Modří - Lineární kresba pastelem, volné zpracování |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 8 22.2. - 26.2. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk |
Podstatná jména rodu mužského, určování životnosti a neživotnosti. Ve slohu čteme vlastní názor na..reakce na článek z uč.šikana. Čteme z článek z MF Vlčí smečka v ČR, vyplňujeme PL |
Podstatná jména rodu mužského, určování životnosti a neživotnosti. Ve slohu čteme vlastní názor na..reakce na článek z uč.šikana. Čteme z článek z MF Vlčí smečka v ČR, vyplňujeme PL |
Anglický jazyk |
Konverzace - tvoření otázek, odpovědi. Vazba there is/are ve spojení s předložkami (on,in, under, between, behind,over). Přivlastňovací zájmena - my, your, his, her, its. Upevnění konverzačních frází - prac. list. Opak. - dny v týdnu. |
Konverzace - tvoření otázek, odpovědi. Vazba there is/are ve spojení s předložkami (on,in, under, between, behind,over). Přivlastňovací zájmena - my, your, his, her, its. Upevnění konverzačních frází - prac. list. |
Matematika | Procvičujeme dělení do 10 000, pracujeme s PL, v geometrii dokončujeme práci na obvodech trojúhelníků a čtverců. | Procvičujeme dělení do 10 000 i se zbytkem, pracujeme s PL, v geometrii dokončujeme práci na obvodech trojúhelníků a čtverců. |
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | Mozajka, barevná koláž z barevných novin | Mozajka, barevná koláž z barevných novin |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | Učíme se spolupráci při koordinačně náročných hrách. | Učíme se spolupráci při koordinačně náročných hrách. |
Výuka mimo budovu | Plavání | Plavání |
DÚ |
týden č. 7 15.2. - 19.2. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Podstatná jména vzoru mužského, práce se vzorem pán. procvičování v textech | Koncovky vzorů rodu mužského - opakování a procvičování. Základní skladební dvojice - Veta a její část podmětná a přísudková. |
Anglický jazyk |
Konverzační témata: How are you? How old are you? What do you like? Přivlastňovací zájmena j.č. - my, your, her, his, its. Vazba: There is/are + předložky (on, in, under, between, over, behind). The nature - pracovní list (What is it?, This is/these are...) |
Konverzační témata: How are you? How old are you? What do you like? Přivlastňovací zájmena j.č. - my, your, her, his, its. Vazba: There is/are + předložky (on, in, under, between, over, behind). Další přeložky. The nature - pracovní list (What is it?, This is/these are...) |
Matematika | Procvičujeme dělení do 10 000, pracujeme se známkovou hrou a s pomůckou zkumavek. Opakujeme abstraktní dělení na papíře (v pracovních listech). Dělení aplikujeme také ve slovních úlohách. V geometrii počítáme obvody trojúhelníků a čtverců, převádíme jednotky délek. | Procvičujeme dělení do 10 000 a dělení se zbytkem, pracujeme se známkovou hrou a s pomůckou zkumavek. Opakujeme abstraktní dělení na papíře (v pracovních listech). Dělení aplikujeme v náročnějších slovních úlohách. V geometrii počítáme obvody trojúhelníků a čtverců, převádíme jednotky délek. |
Kosmická výchova |
Téma: Povolání S pracovními listy objevujeme práci a svět dospělých (především v naší škole). Připravujeme a konáme rozhovory s dospělými lidmi s cílem získat potřebné informace. |
Téma: Povolání
S pracovními listy objevujeme práci a svět dospělých (především v naší škole). Připravujeme a konáme rozhovory s dospělými lidmi s cílem získat potřebné informace. Písemně zpracováváme rozhovory s pomocí informačních medií. |
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 5 1.2. - 5.2. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Podstatná jména vzoru mužského - seznámení. Procvičování na pomůckách | Koncovky vzorů rodu mužského - opakování a procvičování. Základní skladební dvojice - Shoda podmětu s přísudkem. |
Anglický jazyk | ||
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 4 25.1 - 29.1. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | ||
Anglický jazyk | ||
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
týden č. 3 18.1 - 22.1. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | Záznamy do cestovatelského deníku | |
Anglický jazyk | ||
Matematika | Praktické užití - horská matematika | |
Kosmická výchova | Hory a turistika, sport, zábava i nebezpečí. | |
Výtvarná výchova | Stavby na sněhu | Návštěva Galerie obrazů |
Hudební výchova | Zpívání pro dobrou náladu | |
Tělesná výchova | Lyžování na svahu i ve stopě | Cvičení v sokolovně, vycházka |
Výuka mimo budovu | Krkonoše | Sokolovna |
DÚ |
Cestovatelský deník - záznamy z cesty a pobytu na lyžařském kurzu v Krkonoších
|
týden č. 2 11.1 - 15.1. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk | ||
Anglický jazyk | ||
Matematika | ||
Kosmická výchova | ||
Výtvarná výchova | ||
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu | ||
DÚ |
|
týden č. 1 4.1 - 8.1. 2016 |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk |
opakujeme a píšeme kontrolky |
|
Anglický jazyk | ||
Matematika |
opakujeme aritmetický průměr a zaokrouhlování, pracujeme s korálky a zkumavkami při dělení jednociferným číslem, při dělení také procvičujeme malou násobilku, jednoduché i náročnější slovní úlohy na dělení brousí náš důvtip i porozumění textu |
opakujeme aritmetický průměr a zaokrouhlování, pracujeme s korálky a zkumavkami při dělení jednociferným číslem, při dělení také procvičujeme malou násobilku, jednoduché i náročnější slovní úlohy na dělení brousí náš důvtip i porozumění textu |
Kosmická výchova |
výroba kostýmů na koledování, opakování krajů, kontrolky |
|
Výtvarná výchova | Kresba koledníků, domalba | |
Hudební výchova | zpěv, poslech, rytmizace písní | |
Tělesná výchova | nácvik hodů pro házenou | |
Výuka mimo budovu |
koledování |
|
DÚ |
|
týden č. 51 14.12. - 18.12. |
4. ročník | 5. ročník |
Český jazyk |
Procvičujeme vzory rodu ženského a středního, napíšeme si diktát. Budeme číst o sv. Lucii. Ve slohu si přečteme práce na téma úvody do "Vánočního deníku". Připomeneme si, že tento sloh je součástí vánočních prázdnin. |
|
Anglický jazyk | ||
Matematika |
|
|
Kosmická výchova |
Celý týden nás budou doprovázet vánoční tradice u nás. |
|
Výtvarná výchova | Dokončíme vánoční přáníčka, která poslouží jako reprezentativní dáreček nejen pro rodiče. | |
Hudební výchova | ||
Tělesná výchova | ||
Výuka mimo budovu |
V pátek půjdeme cvičit do Sokolovny. |
|
DÚ | Samostatně zvolený po konzultaci s doprovázející osobou |